Iga ettevõtte äritegevuseks on vaja sõidukit. Tööauto mitte ainult ei võimalda klientide ja partnerite külastamist, vaid on ka ettevõtte visiitkaardiks.
Efektiivne autopargi haldamine vajab teadmisi ja kogemusi. Kui sõiduki valimine tundub midagi lihtsat, siis pärast kliendiga suhtlemist ja vajaduste väljaselgitamist jõuame selguseni, et valik sõiduki mudelite ja markide, kütuse tüübi, vanema või uuema mudeli vahel ei olegi nii lihtne – kõik eelnev mõjutab sõiduki tagasiostu väärtust ja ettevõte kogukulu.
Selleks, et ettevõtted mõistaks ja ka kasutaks teenuse sisse ostmist, peab juhatus mõistma, et teenuse sisse ostmine tagab parema efektiivsuse. Suur- ettevõtete autopargid on aastate jooksul kasvanud. Paljude selliste ettevõtete esindajate jaoks tundub raske usaldada nii olulised kohustused kellelegi teisele. Sellegipoolest peavad nii ettevõtte juhatus, kui ka töötajad jõudma ühele järeldusele – teenuse sisse ostmine võimaldab kogu energia koondada ettevõtte põhitegevuse tõhusamaks muutmisele.
Olen enam kui viis aastat hallanud SIXT Autorendi ja SIXT Leasingu brändi Baltikumis.
Kõik need 20 aastat, mil ma olen sellel alal töötanud, võimaldavad Baltikumis edukalt planeerida tootearendust, ning pakkuda autoparkide haldamist praegustele ning uutele klientidele.